Abonamente TV & Internet

Abonamente TV & Internet

Fii client HomeSmart și ai următoarele beneficii:

  • sistem clar și transparent de prezentare a ofertelor, pentru ca tu să te bucuri de cele mai bune alegeri;
  • accesul la cele mai avantajoase oferte, actualizate în timp real;
  • suport permanent și gratuit pentru clienți, precum și rapiditate în soluționarea problemelor, pentru că ne pasă de clientii nostri și dorim să fie siguri că o echipă de profesioniști este oricând la dispoziția lor.

KW Inclusi in abonament

Abonament

Pret & Aplica acum

Pachetul Plus

  • 51 canale SD
  • 10 canale HD
  • telefonie fix nelimitat

Viteză Download 200 Mbps
Minute Nationale Nelimitat
63.00 lei
(TVA inclus)
Aplică acum

Vezi detalii »

Televiziune S + Internet L + Voce M

  • Tableta Samsung Galaxy Tab 3 Lite
  • Minute nelimitate in Fix si international
  • Router wireless si telefon fara fir

Viteză Download 200 Mbps
Minute Nationale 200
75.33 lei
(TVA inclus)
Aplică acum

Vezi detalii »

Televiziune L + Internet L + Voce M

  • HBO GO inclus in pachet
  • Viteza download de pana la 200Mbps
  • Minute nelimitate in Fix si international

Viteză Download 200 Mbps
Minute Nationale 200
78.96 lei
(TVA inclus)
Aplică acum

Vezi detalii »

Televiziune S + Internet M + Voce S

  • 2 luni gratis Norton Antivirus
  • Viteza download pana la 50 Mbps
  • Router wireless si telefon fara fir

Viteză Download 50 Mbps
Minute Nationale 100
80.91 lei
(TVA inclus)
Aplică acum

Vezi detalii »

Televiziune S + Internet L + Voce S

  • HBO GO inclus in pachet
  • Viteza download pana la 200 Mbps
  • Minute nelimitate in Fix si international

Viteză Download 200 Mbps
Minute Nationale 100
86.49 lei
(TVA inclus)
Aplică acum

Vezi detalii »

Televiziune M + Internet M + Voce M

  • HBO GO inclus in pachet
  • Viteza download pana la 50 Mbps
  • Minute nelimitate in Fix si international

Viteză Download 50 Mbps
Minute Nationale 200
92.07 lei
(TVA inclus)
Aplică acum

Vezi detalii »

Televiziune L + Internet L + Voce S

  • HBO GO inclus in pachet
  • Viteza download pana la 200 Mbps
  • 66 de canale TV live

Viteză Download 200 Mbps
Minute Nationale 400
97.65 lei
(TVA inclus)
Aplică acum

Vezi detalii »

Televiziune L + Internet L + Voce L

  • Norton Antivirus gratuit 2 luni
  • Viteza download pana la 200 Mbps
  • 66 de canale TV live

Viteză Download 200 Mbps
Minute Nationale 400
108.81 lei
(TVA inclus)
Aplică acum

Vezi detalii »

Majoritatea utilizatorilor de internet și televiziune din România știu de existența a doar câțiva operatori mari, însă numărul furnizorilor care pot oferi astfel de pachete este mult mai mare, iar ofertele lor sunt extrem de variate și competitive. Este important să ai o sursă de încredere, precum HomeSmart, care să îți prezinte toate ofertele avantajoase de pe piață, pentru a putea alege soluția care răspunde cel mai bine necesităților tale.

În ceea ce privește serviciul de televiziune, în prezent ai la dispoziție mai multe opțiuni pentru recepționarea programelor: televiziunea analogică (prin cablu) sau televiziunea digitală (televiziunea prin satelit, IPTV sau DTH, și televiziunea digitală terestră). Atunci când dorești să alegi un serviciu de televiziune trebuie să iei în calcul avantajele și dezavantajele fiecărei tehnologii, prețul abonamentelor, numărul de canale, calitatea imaginii și a sunetului. În ultimul timp, televiziunea digitală este preferată în locul celei analogice, întrucât presupune costuri mai mici, o calitate mai bună a transmisiei și un număr mai mare de canale.

Aspectele importante pe care trebuie să le ai în vedere atunci când alegi un serviciu de televiziune sunt: disponibilitatea serviciului în zona în care locuiești, canalele TV pe care dorești să le vizionezi, tarifele (taxa de conectare, abonamentul lunar și taxele pentru echipamente adiționale), modalitățile și termenul de remediere a situațiilor tehnice, condițiile de suspendare și reconectare a serviciului, precum și perioada minimă contractuală.

În ceea ce privește serviciul de conectare la internet, ai la dispoziție diferite oferte de internet mobil, fix ori ambele, de la mai mulți furnizori. Înainte de a opta pentru un operator de internet, trebuie să iei în calcul câteva aspecte importante care țin de necesitățile tale, precum: tariful pe care ești dispus să îl plătești, durata de timp pe care o petreci online, câte dispozitive vrei să conectezi la internet, traficul necesar (dacă dorești să utilizezi internetul doar pentru Facebook, WhatsApp și e-mail-uri ori pentru transfer de fișiere, jocuri sau vizionare de filme online).

Piața de furnizare internet și televiziune este în permanentă dezvoltare datorită concurenței acerbe, ceea ce presupune schimbări frecvente. Pentru a atrage clienții de partea lor, operatorii de internet și televiziune lansează în permanență oferte noi, complexe, care includ, într-un singur pachet, mai multe servicii, opțiuni, bonusuri și dispozitive, făcând ca procesul de decizie al utilizatorului să fie tot mai dificil. În absența unei informări corecte și complete, să alegi cea mai potrivită ofertă de televiziune și internet din multitudinea de pachete existente nu este simplă deloc. HomeSmart vine în întâmpinarea nevoilor tale, cu toate informațiile necesare pentru a lua cea mai bună hotărâre pentru tine și familia ta.

Fii client HomeSmart și ai următoarele beneficii:

  • sistem clar și transparent de prezentare a ofertelor, pentru ca tu să te bucuri de cele mai bune alegeri;
  • accesul la cele mai avantajoase oferte, actualizate în timp real;
  • contract cu clauze transparente și echidistante;
  • prețuri avantajoase;
  • suport permanent și gratuit pentru clienți, precum și rapiditate în soluționarea problemelor, pentru că ne pasă de clientii nostri și dorim să fie siguri că o echipă de profesioniști este oricând la dispoziția lor.

Ce tipuri de contract de furnizare internet și televiziune există?

Contractul pe care îl închei cu un furnizor de internet și/sau de televiziune este important deoarece acesta stabilește drepturile și obligațiile pe care le are fiecare dintre părți (utilizatorul și furnizorul).

Contractele pot fi încheiate în scris, la distanță sau în afara spațiilor comerciale.

Contractul în scris se realizează în două exemplare, dintre care unul trebuie să rămână la client. Contractul conține termenii și condițiile generale, de aceea este important să îl păstrezi pe toată perioada de valabilitate.

Contractul la distanță nu presupune prezența fizică a celor două părți, realizându-se prin mijloace de comunicare la distanță (telefon, e-mail, aplicație online, scrisoare).

Contractul în afara spațiilor comerciale se referă la situația în care te afli împreună cu un reprezentant al furnizorului în alt loc decât spațiul comercial al acestuia (de exemplu la domiciliu).

Ce reprezintă “perioada contractuala inițială”?

Ofertele pe care operatorii le scot pe piață conțin echipamente la preturi reduse, instalare gratuită sau tarife promoționale, motiv pentru care, ca să își recupereze cheltuielile, sunt nevoiți să stabilească o perioadă contractuală minimă.

Perioada contractuala inițială se referă la perioada în timpul căreia contractul nu poate fi reziliat fără a plăti penalități, excepție făcând cazul în care furnizorul de servicii face o modificare a contractului. Legea prevede două praguri pentru stabilirea perioadei contractuale iniţiale: de 12, respectiv 24 de luni.

Contractul nu încetează după expirarea perioadei contractuale inițiale și se continuă pe o perioadă nedeterminată sau cu alte perioade prevăzute în contract.

Contractele încheiate pe o perioadă contractuale inițială mai mică îți oferă mai multă flexibilitate în cazul în care dorești să schimbi furnizorul. Contractele cu o perioadă inițială mai mare însă sunt cele care oferă și beneficii mai mari.

Mă pot retrage dintr-un contract pe care l-am încheiat?

Legea nu îți dă dreptul să te retragi dintr-un contract pe care l-ai încheiat în scris dar, dacă ai încheiat un contract la distanță ori în afara spațiilor comerciale și te răzgândești, legea îți dă dreptul să te retragi din acel contract în termen de 14 zile de la data încheierii acestuia, fără a invoca un motiv anume. În cazul unui contract cu scopul achiziționării unui echipament (televizor, router), termenul de 14 zile se aplică de la data primirii produsului. În cazul în care nu ai primit informațiile cu privire la dreptul de retragere, termenul în care poți renunța la contract este de 12 luni, fără a avea obligația de a plăti serviciile utilizate.

Cum se poate rezilia un contract cu un furnizor de televiziune și/sau internet?

În general un contract poate fi reziliat în condițiile agreate inițial în documentul respectiv. Înainte de a solicita o reziliere citește contractul și verifică dacă a expirat perioada contractuala inițială și modalitatea prin care poți renunța la contract.

În funcție de termenii contractuali, solicitările de reziliere pot fi făcute telefonic, în scris, prin e-mail, poștă ori depunerea unei cereri la un punct de lucru al operatorului.

Care sunt factorii de care trebuie să ții cont când alegi un serviciu de televiziune?

Aspectele importante pe care trebuie să le ai în vedere atunci când alegi un serviciu de televiziune sunt:

  • ce canale de televiziune te interesează si operatorii care le furnizează;
  • disponibilitatea serviciului în zona în care locuiești;
  • tarifele (taxa de conectare, prețul abonamentului lunar, taxa pentru folosirea de echipamente adiționale, dacă e nevoie);
  • câte televizoare îți permite tehnologia respectivă să conectezi;
  • termenul de activare a serviciului;
  • perioada minimă contractuală;
  • condițiile de suspendare și reconectare a serviciului.

Furnizorul de televiziune este obligat să includă denumirea programelor în contract?

Conform legislaţiei din domeniul comunicaţiilor electronice, operatorul de televiziune nu are obligaţia de a include denumirea programelor în contract, ci trebuie să asigure numărul minim de programe TV inclus în pachet. Furnizorul are dreptul să modifice grila de programe pe toată durata contractului, păstrând numărul minim de programe difuzate. Prin urmare, modificările grilei de programe nu îți dau dreptul de a rezilia contractul fără penalități.

Dacă folosești un serviciu de televiziune prin cablu, atunci furnizorul este obligat să îți asigure anumite programe stabilite de CNA (Consiliul Naţional al Audiovizualului) și revizuite anual, (lista programelor „must-carry”), care poate fi consultată pe site-ul CNA.

Operatorul este obligat să păstreze grila de programe doar dacă este vorba de un pachet opțional, pentru care plătești în plus față de abonament (de exemplu un pachet de filme).

Ce este televiziunea HD?

Televiziunea HD (High-definition), cu rezoluție înaltă, este un sistem digital de difuzare a imaginilor care utilizează o rezoluție a imaginilor superioară din punct de vedere calitativ formatelor folosite în sistemele analogice (cu o "rezoluție standard" SDTV ). HDTV are 1-2 milioane de pixeli pentru fiecare cadru, aproximativ de 5 ori mai mare decât la SDTV.

Care sunt factorii de care trebuie să ții cont când alegi un serviciu de internet?

Aspectele importante pe care trebuie să le ai în vedere atunci când alegi un serviciu de internet sunt:

● disponibilitatea serviciului în zona în care locuiești;

● gradul de acoperire;

● viteza minimă garantată de operator;

● modalitatea și termenul de rezolvare a unei defecțiuni;

● perioada minimă contractuală;

● tarifele (taxa de conectare, abonamentul lunar, diverse taxe pentru echipamente adiționale);

● condițiile de suspendare și reconectare a serviciului;

● numărul de dispozitive pe care le poți conecta.

Ce tipuri de conexiuni la internet există?

Există conexiuni la internet fixe, realizate prin conectarea unui fir care intră în calculator, la care poate fi atașat un router ce permite conectarea mai multor calculatoare, și conexiunile wireless (fără fir), care pot fi folosite oriunde.

Totodată, există conexiuni broadband (de mare viteză) ce permit descărcări și transferuri de fișiere mari, vizionare de filme, gaming, și conexiuni simple, folosite pentru navigare online, Facebook, WhatsApp, e-mail-uri.

Ce reprezintă “viteza de transfer”?

Viteza de transfer de date, uneori denumită și "lățimea benzii de transmisie", este raportul dintre cantitatea de date transmise și timpul de transmisie. Viteza de transfer este exprimată în kilobiți (Kbps) pe secundă sau megabiți pe secundă (Mgps).

În general, operatorii de internet nu garantează o viteza minimă de transfer deoarece aceasta este influențată de diverși factori, precum gradul de acoperire, factori meteorologici sau nivelul de utilizare a rețelei. Dacă furnizorul nu asigură o viteză minimă de transfer a datelor, are obligaţia de a menţiona acest lucru în contract.

Majoritatea ofertelor de internet prevăd o viteza maximă de transfer, cunoscută şi ca viteza „best effort”. Viteza maximă de transfer a datelor trebuie să se regăsească în contract.

La ce se refera “capacitatea de transfer”?

Capacitatea de transfer se referă la trafic - câți MB poți descărca sau transfera. Mărimea unui fișier este exprimată în kilobytes (KB) sau megabytes (MB). Traficul este inclus în abonamentul lunar și se stabilește prin contract. Dacă ai nevoie doar să navighezi pe internet și să îți verifici e-mail-urile, îți este suficient un trafic de 1 Mbps. Dacă utilizezi internetul mai mult de atât, ai nevoie de un trfic mai mare.

Ce este “un modem”?

Modemul este un dispozitiv prin care sunt transmise sau primite informații prin intermediul liniei telefonice sau direct printr-un cablu de internet.

Ce este “un router”?

Router-ul este un dispozitiv care conectează toate computerele între ele, fie prin cablu, fie printr-o conexiune wireless.

Cum sunt tarifate serviciile de internet și de televiziune?

Internetul fix presupune plata unui abonament lunar care asigură un trafic nelimitat.

Internetul mobil presupune plata unui abonament lunar care are inclus un anunț trafic (de exemplu, 500 MB sau 1 GB, 5GB, 10GB), urmând ca traficul suplimentar să fie taxat sau viteza de transfer să fie redusă.

În contract trebuie să regăsești următoarele informații: prețul abonamentului, perioada de tarifare, traficul inclus și tariful pentru traficul suplimentar.

În ceea ce privește tariful pentru serviciile de televiziune, acesta constă în plata unui abonament lunar, care include difuzarea unui număr specific de programe TV.

Se poate solicita o factură detaliată?

Desigur, ai dreptul să soliciți furnizorului o factură detaliată, dacă dorești să vezi modul în care au fost tarifate serviciile de internet și televiziune. Factura detaliată poate fi accesată online sau o poți primi în format electronic. Unii operatori eliberează factura detaliata contra cost.

Care este termenul de activare a serviciului, de remediere a deranjamentelor și de soluționare a reclamațiilor?

Conform OUG nr.111/2011, operatorii au obligația să includă în contractele încheiate cu clienții termenul necesar pentru activarea serviciului, termenul de remediere a deranjamentelor și termenul de soluționare a reclamațiilor, fără însa a le impune valori minime și maxime. Astfel, fiecare furnizor în parte stabilește aceste valori. Pentru a afla termenele, trebuie să verifici contractul.

Cine reglementează piața de comunicaţii din România?

Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) este instituţia care stabilește regulile pentru piața de comunicații din România și are grijă ca acestea să fie respectate.

ANCOM protejează interesele utilizatorilor de internet și televiziune, prin promovarea concurenţei pe piaţa de comunicaţii, încurajarea investiţiilor eficiente în infrastructură şi a inovaţiei, și administrarea resurselor limitate.

Unde poate fi reclamat un furnizor de televiziune și/sau internet?

Pentru nerespectarea contractului te poți adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC).

ANCOM nu poate sancționa furnizorul de servicii decât în situațiile în care furnizorul a modificat contractul fără să te anunțe sau îți este furnizat şi facturat serviciul de internet/televiziune fără să fi încheiat un contract cu operatorul respectiv.

Cum poți alege servicii de internet și televiziune prin HomeSmart?

Acceseaza site-ul www.homesmart.ro și consultă ofertele noastră de internet și televiziune. Contactează-ne telefonic sau completează formularul de contact și așteaptă să fii sunat de către unul dintre reprezentanții noștri. Te vom ajuta să alegi cel mai bun pachet pentru tine.